reacties - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Karin Stalenburg - WaarBenJij.nu reacties - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Karin Stalenburg - WaarBenJij.nu

reacties

Blijf op de hoogte en volg Karin

29 Juli 2013 | Oeganda, Entebbe

Leuk om jullie reacties te lezen!
Een antwoord op een een paar vragen van jullie:
Tijd om te schrijven heb ik eigenlijk genoeg ondanks het drukke programma. Iedereen gaat steeds zo vroeg naar bed, dat kan voor mij best een klein uurtje later.
Voor de foto's heb ik veelvuldig mijn telelens gebruikt, maar die heeft maar een beperkt bereik helaas.
We hebben hier inderdaad erg weinig internet mogelijkheden, dus vandaar dat jullie vorige week (en vandaag) een hele stoet verslagjes tegelijk kregen.... sorry daarvoor.
Ik heb weer wat nieuwe foto's geplaats w.o. een paar van de gorilla's. Helaas was fotograferen erg moeilijk en zijn de foto's niet echt goed gelukt.
Veel leesplezier met de laatste verhalen!

p.s. voor Nathalie: doe vooral de groetjes aan Ian!

• 30 Juli 2013 - 00:08

Annemieke Stam:

We hebben weer genoten en gelachen. Hele stukken voorgelezen vanaf mijn mobiel. G-day was echt spannend hoor!!! De foto's kunnen wij op mijn mobiel niet goed zien dus dat doen we thuis wel. Morgen pakken wij weer in en vertrekken woensdag. De hitte in Spanje zit er dan voor ons weer op, mooi dingen gezien van Gaudi in Barcelona en Dali in Figueres. Goeie terugreis Marcel en Karin en bedankt voor de mooie inkijk in jullie prachtige vakantie xxx ATJE

• 30 Juli 2013 - 08:54

Nathalie En Ian:

Hallo!
    Wat fijn weer een aantal verslagen te zien. We misten ze al stiekem een beetje. Hihi! We gaan snel jullie avonturen weer verder lezen, fijne terugreis en tot volgende maand!
    Groetjes van Nathalie en weer een dikke kus van Ian.

• 30 Juli 2013 - 09:13

Tineke Erken:

Hoi luitjes

lees het met plezier en fijn dat jullie het zo heerlijk hebben. De foto's zien we later wel want ik weet dat ze verschrikkelijk mooi zullen zijn en kijk er naar uit.

Kusjes uit een benauwd Purmerend

• 31 Juli 2013 - 12:20

Richard En Juud:

Karin en Marcel, goede reis terug en het was weer heel leuk om het allemaal te lezen.
    Tot snel.