Laatste dagje - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Karin Stalenburg - WaarBenJij.nu Laatste dagje - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Karin Stalenburg - WaarBenJij.nu

Laatste dagje

Door: karinstalenburg

Blijf op de hoogte en volg Karin

19 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag laatste dagje hier in New York. Omdat we deze dag niets meer gepland hadden hoefden we ook niet zo vroeg op. Deze ochtend kreeg de bak met muffins dus pas om half 10 een bezoekje van ons. Helaas waren alle lekkere bruine muffins reeds in andere kelen verdwenen..... Nou ja, dan maar een witte muffin met krenten/cranberry's.

Helaas regende het vanmorgen flink en toen we even voor de laatste keer van ons uitzicht op het Empire wilden genieten, bleek de top daarvan in een dikke wolk gehuld te zijn. Gelukkig hadden we gisterenavond nog uitgebreid genoten van het Empire en een paar fotootjes geschoten omdat de verlichting blauw gelkleurd was. Door een smsje van Wendy wisten we dat het Empire deze avond een andere kleur zou hebben ivm het 10jarig "bestaan" van de musical Mama Mia op Broadway.

Terug naar vandaag. Het regende dus vanmorgen al en na ons ontbijtje besloten we maar eerst ff een bakkie bij Starbucks te halen. An kocht maar meteen een parapluutje. Ik had er al een.

In de regen liepen we voor de zoveelste keer een stuk van Broadway af omdat ik gisteren een leuk boek gezien had en me vannacht bedacht dat ik dat toch maar wel wilde kopen. Het is een soort prentenboek waarin het leven en allerlei wetenswaardigheden over New York staan. Je bent een kleuterjuf of je bent het niet hè!?

Verder zijn we nog even op Uggs jacht geweest, maar aan mijn voeten lijken Uggs wel olifanten schoenen dus die heb ik maar niet gekocht.
op de terugweg naar het hotel even ergens lekker geluncht en nu zitten we in het hotel even in de lobby om dit verslagje te schrijven. We gaan zo nog even naar de overkant om een afzakkertje te halen

Om half zes komt een shuttlebus ons halen en worden we naar het vliegveld gebracht.
De lange reis terug kan dan gaan beginnen.

Het was vandaag een nat dagje New York. Daardoor realiseren we ons extra goed hoeveel mazzel we de afgelopen dagen hebben gehad!

Het was hier heerlijk!

• 19 Oktober 2011 - 19:46

Lysbeth:

Goeie reis en ook hier is het nat!

• 19 Oktober 2011 - 20:38

Wendy:

Fijne terug reis lieve mama en anneke! Ben blij dat jullie zo genoten hebben! Dikke kus