Dag 19, Hazyview, Rissington Inn. - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Karin Stalenburg - WaarBenJij.nu Dag 19, Hazyview, Rissington Inn. - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Karin Stalenburg - WaarBenJij.nu

Dag 19, Hazyview, Rissington Inn.

Blijf op de hoogte en volg Karin

10 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Hazyview

Dag 19, Hazyview Rissington Inn. Een dagje 'bijkomen'.

Wat een heerlijk dagje was dit in Rissington Inn!
We hebben vanmorgen heerlijk uitgeslapen! En met 'uitslapen' bedoel ik dan: om half 7 wakker! Ik wist niet meer hoe ik liggen moest van de rugpijn, dus ben verkast naar die fijne, rood-wit gestreepte bank die hier staat en heb lekker foto's en filmpjes terug gekeken en gewist of juist bewaard. Dekentje over me heen om het niet koud te krijgen. De waterkoker zorgde voor heet water, de Nescafe voor de oplosbare korrels om koffie van te maken en de pot met Koekkies voor het stillen van de eerste lekkere trek. Marcel ligt gewoon uit te slapen in het bed en geniet ook van het eens niet vroeg op te hoeven staan.
Om 9 uur hebben we met Ilona en Edwin onze laatste gezamenlijke maaltijd in ZA genuttigd. Zij gaan vandaag naar Johannesburg om daar vanavond laat op het vliegtuig naar Nederland te stappen. Op het moment dat ik dit schrijf is het. 23.35 uur en als ze geen vertraging hebben dan zijn ze dus nu net opgestegen. Wat was het bijzonder en leuk dat wij hen hebben ontmoet en dat Jos van Bommel ons beider reizen heeft samengesteld en we zodoende elkaar tegen het lijf zijn gelopen.
Geen spectaculaire gebeurtenissen te melden over deze dag. Genoten van onze heerlijke Garden Suite, het prachtige uitzicht, het heerlijke weertje en de tijd om eventjes te besteden aan creativiteit. En deze keer is dat niet een tekening maken, maar wel het editen van filmpjes tot een mooi geheel en zo een indruk te geven van wat ons hier allemaal raakt en overkomt.
Het is veel werk en er gaat ook nog wel eens wat mis in het proces waardoor je veel opnieuw moet doen. Maar! Uiteindelijk is het dan toch gelukt om het filmpje over onze tijd bij Marataba Trail Lodge klaar te krijgen. En ik moet zeggen: Het is pas twee weken geleden, maar het lijkt wel een eeuwigheid en het zien van het filmpje is nu al heel heel heel erg leuk!
Vanavond heerlijk op het kleine terrasje gezeten dat overkapt is door het rietendak van het hoofdgebouw. Het weer is heerlijk en we genieten van de ondergaande zon en ons biertje/wijntje. Pas om half 9 gaan we eten en ik laat me het krokodil gerecht goed smaken!
En dan nu maar eens naar bed want om 5 uur gaat de wekker.

  • 11 Augustus 2017 - 10:03

    Peter:

    Beste Karin en Marcel,

    Hazyview, zijn wij ook geweest. Volgens mij bij ingang van Krugerpark. Ja, het zit er al weer bijna op. Vliegen jullie terug ook via Parijs? Geef svp even het vluchtnummer op want dan kan ik het volgen. Meld me maandag wel weer om een af te spreken.

    Groeten van ons.

  • 11 Augustus 2017 - 10:03

    Peter:

    Beste Karin en Marcel,

    Hazyview, zijn wij ook geweest. Volgens mij bij ingang van Krugerpark. Ja, het zit er al weer bijna op. Vliegen jullie terug ook via Parijs? Geef svp even het vluchtnummer op want dan kan ik het volgen. Meld me maandag wel weer om een af te spreken.

    Groeten van ons.

  • 11 Augustus 2017 - 15:36

    Ilona:

    Hoi Karin en Marcel,

    Ook wij hebben enorm genoten van onze gezamenlijke dagen.
    We hebben enorm gelachen en veel plezier gehad.
    Jullie nog lekker genieten van de laatste daagjes in Krugerpark en in Johannesburg!!

    Dikke knuffel
    Edwin en Ilona

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 28 Sept. 2011
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 53665

Voorgaande reizen:

17 Juli 2020 - 07 Augustus 2020

Oude Willem in Oude Willem

20 Juli 2019 - 09 Augustus 2019

Harfsen

30 Juli 2018 - 17 Augustus 2018

Otterloo

22 Juli 2017 - 15 Augustus 2017

Zuid-Afrika 2017

21 April 2014 - 06 Mei 2014

Oeganda again!

09 Juli 2013 - 31 Juli 2013

Oeganda 2013

30 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

zuid- Afrika 2012

14 Oktober 2011 - 21 Oktober 2011

New York

Landen bezocht: