weer thuis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Karin Stalenburg - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Karin Stalenburg - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: karinstalenburg

Blijf op de hoogte en volg Karin

20 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De shuttle bus deed er gisteren een uurtje over om ons door het drukke drukke New York naar het JFK airport te brengen.
We waren ruim op tijd en konden meteen inchecken en de koffer kwijt. Even wat gegeten bij een van de eettentjes en natuurlijk nog een beetje langs de winkeltjes geslenterd. Je zou toch denken dat we wel genoeg winkels gezien hebben, maar deze konden er toch ook nog wel bij. Veel soeps was het overigens niet. Toch vond ik nog een leuk prentenboekje over New york....tja, dat kan ik dan toch niet laten liggen.

Tijd om maar eens naar de Gate te lopen. We werden slechts 1 x gecontroleerd en de controle stelde niet zo heel veel voor. Als je terug gaat naar Europa ben je blijkbaar geen gevaar meer.

Het vliegtuig was ruim op tijd gevuld met alle passagiers en vertrok ook netjes op tijd naar de startbaan. Het weer gooide echter roet in het eten. Door alle regen die er was gevallen en nog steeds viel, was er slechts 1 startbaan in gebruik waardoor we in een rij moesten van zo'n 40 vliegtuigen voor ons.... Het vliegtuig heeft ruim een uur in colonne gereden voordat we aan de beurt waren om op te stijgen.

De terugtocht duurt bijna 2 uur korter (6 uur) dan de heenreis. Zeker wind mee?
uiteindelijk landden we slechts met 10 minuten vertraging op Schiphol.

Moe maar voldaan, werden we door Linda opgepikt bij de aankomsthal en waren een half uurtje later weer thuis.

Het was een vermoeiend maar enorm leuk weekje!
En voor wie nog nooit in New York geweest is:
Het is een aanrader!! Vooral een keertje doen!

Veel lieve groetjes van Karin en Anneke

tot een volgende keer!

• 20 Oktober 2011 - 20:23

Tine:

Welkom thuis !! Liefs

• 21 Oktober 2011 - 13:49

Annemieke Stam:

Leuke jullie even gevolgd te hebben........en weer veilig thuis!
    x

• 23 Januari 2012 - 14:05

Hoi Karin,

Wat leuk dat je onze ambassadeur André Kuipers een vraag hebt gesteld via de WNF-community op WaarBenJij.nu! We weten nog niet precies wanneer, maar zodra André er tijd voor vrij kan maken gaat hij vijf vragen beantwoorden. Als jij hierbij zit win je een ballonvaart! Via zijn reisdagboek en de wnf.waarbenjij.nu nieuwsbrief houden we je op de hoogte, maar het is dus nog heel even afwachten...

In de tussentijd kun jij ons een klein beetje helpen. We hebben namelijk een speciale WNF ruimte vormgeving gemaakt, waarmee jij kunt laten zien dat je achter het WNF staat. Deze mooie vormgeving kun je heel gemakkelijk instellen voor jouw reisdagboek via de vormgeving wijzigen pagina op waarbenjij.nu. Als zoveel mogelijk reizigers op waarbenjij.nu deze vormgeving instellen vragen we samen weer extra aandacht voor de natuur. Vraag me gerust om hulp als je er niet uitkomt (waarbenjij@wnf.nl).

Heel erg bedankt voor je support!

Groetjes,

Maja Nijessen