Empire State Building - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Karin Stalenburg - WaarBenJij.nu Empire State Building - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Karin Stalenburg - WaarBenJij.nu

Empire State Building

Door: karinstalenburg

Blijf op de hoogte en volg Karin

15 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Net op het Empire State geweest. We waren gisteren avond vroeg naar bed gegaan, doodmoe van de reis daardoor vanmorgen wel vroeg wakker en zodoende ook vroeg bij het Empire. Het schijnt daar altijd erg druk ter zijn en er wordt geadviseerd van te voren kaarsjes te kopen. Dit hadden we niet gedaan, dus moesten we in de gewone rij. Uiteindelijk ben bleek het oper dit vroege uur helemaal nog niet zo druk te zin, dus we waren binnen 20 minuutjes boven.
Het uitzicht is prachtig. Leuk dat je zoveel gebouwen herkent, zonder dat je ooit eerder hier bent geweest.
Het was boven week erg winderig en koud.

Nu zitten we even bij Starbucks aan de koffie. Ik heb hier gratis wifi. In het hotel moet ik er dik voor betalen, daar hebben we natuurlijk geen zin in.

Straks gaan we naar Soho, Nolita en China town. Lekker even shoppen en sfeer proeven.

We hopen vanavond lekkerder te eten dan gisteren. Toen kwamen we bij KFC terecht, vette happy kipburger met frieten.

dikke kus from us!